5 RAZLOGOV ZAKAJ OPRAVITI POIZVEDBO PREDEN PRIJAVITE VAŠO ZNAMKO

 

Pred nekaj dnevi sem prejel klic s strani podjetnika, ki želi registrirati svojo blagovno znamko v Sloveniji. Omenil je, da je že bil tudi na (brezplačnem) svetovanju pri Uradu za intelektualno lastnino in se pozanimal o celotnem postopku (torej ga lahko smatram za relativno dobro osveščeno potencialno stranko:).

 

Ni mu pa bilo povsem jasno, kakšna je dodana vrednost predhodne poizvedbe in zakaj naj bi jo kdo sploh opravil- "Saj itak to naredi Urad, kajne?" je bila njegova interpretacija oz. povzetek svetovanja pri Uradu. Am, žal... Urad tega za vas NE OPRAVI.
 

V nadaljevanju navajam 5 ključnih prednosti oz. izhodišč, ki vam bodo pomagale pri odgovoru na to dilemo:
 

 

Zmanjšanje tveganja za ugovor

Najbrž se je že marsikateremu izmed vas zgodilo, da ste prijavili vašo blagovno znamko, plačali prijavno pristojbino, nato pa ste prejeli dopis s strani kakšnega od slovenskih zastopnikov, da vašo prijavo umaknite, sicer sledi ugovor in dolgotrajni postopek reševanja. Predhodna poizvedba vam dileme glede možnega ugovora ne odpravi povsem, je pa dober pokazatelj ali bo določena znamka imela probleme ali ne.

Izognite se dodatnim stroškom/zamudam z registracijo vaše blagovne znamke

Pogosto se zgodi, da prijavitelji sami vlagajo prijave za registracijo in niti ne pričakujejo odziva Urada, da znamka ne ustreza absolutnim pogojem za registracijo in vas pozove, da se o tem izjavite. Tudi v teh primerih s(m)o običajno zastopniki tisti, ki rešujemo situacijo, tu pa seveda nastanejo stroški. Predhodna poizvedba naj torej tudi vključuje pregled, če je vašo blagovno znamko sploh mogoče registrirati kot znamko.
 

Izogibanje naknadnim spremembam celostne grafične podobe 

Danes je na trgu ogromno kreativcev, agencij in marketinških gurujev, ki vam pripravijo odlične in unikatne logotipe, znamke itd. Toda predstavljajte si, da morate zaradi negativnega razpleta ugovora (zoper vašo prijavljeno znamko) vaš super nov dizajn in izgled zamenjati? Samo predstavljajte si, kakšen strošek je to za enega izmed večjih (bivših) slovenskih trgovcev, ki je kmalu po izgubljeni bitki za znamko bil primoran kompletno spremeniti svojo celostno grafično podobo? In to zgolj zaradi tega, ker ni pred prijavo opravil predhodne poizvedbe o obstoječih registriranih znamkah...
 

Brezplačno dostopne baze podatkov

Živimo v informacijski družbi, kjer nam internet nudi ogromno informacij, tudi takih, ki na prvi pogled niso nič posebnega. Govorim o brezplačno dostopnih bazah podatkov, kjer lahko z nekaj kliki preverite, katere znamke, patenti in modeli so že registrirani (in kje). Poleg tega lahko iz teh baz podatkov izluščite tudi kaj počne vaša konkurenca, kakšni so tehnološki (svetovni) trendi in mnogo več.
 

Brezplačen vir novih idej

Predhodno poizvedbo lahko uporabimo tako pri registraciji znamke, kot tudi pri iskanju obstoječih tehnologij (state of art) ali na primer pri iskanju novih oblik (dizajnov). Zato naslednjič, ko bo vaša glava popolnoma prazna in ne boste imeli več idej, kako oblikovati vaš logotip/znamko/brand, obiščite te brezplačne baze podatkov in PREPUSTITE VAŠI DOMIŠLJIJI PROSTO POT. Pazite samo, da vaš nov znak ne bo presenetljivo podoben kateremu izmed teh, kjer ste dobili vaš navdih.

O podobnih znamkah in pogojih za presojanje le-teh pa morda več ob naslednji priložnosti...

 

Kontakt Za več informacij nam pišite spodaj


Your message has been sent. Thank you!

Kje želite zaščititi vašo znamko/model?

Slovenija<

EU

Druge države

S klikom na "Pošljite mi ponudbo" se strinjam, da IPRC lahko predložen e-poštni naslov vključi med seznam prejemnikov občasne e-pošte z uporabno vsebino glede zaščite blagovnih znamk. Razumem, da se lahko s tega seznama kadarkoli odjavim.

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.