Blog

 

 

BESEDNA ALI FIGURATIVNA ZNAMKA?

Glede na izkušnje lahko rečem, da sta največkrat uporabljeni obliki zaščite znamk ravno besedna in figurativna. Pa ste vedeli, da je kot znamko mogoče zaščititi tudi tridimenzionalne znamke, znamke vonja in okusa itd.? Več o tem si lahko preberete v članku o tem, kako delimo blagovne znamke.

Več o tem

ZAVAJAJOČI RAČUNI IN KAKO JIH PREPOZNATI?

V zadnjem času opažam povečano aktivnost pošiljanja zavajajočih računov (tudi v Sloveniji), ki od prejemnika zahtevajo plačilo različnih pristojbin za objavo, registracijo in druge aktivnosti, ki se tičejo postopka registracije blagovne znamke, V ta namen sem se odločil zapisati krajši članek o tem, kako prepoznati, tak zavajajoč dokument.

Več o tem

ZNAMKO SMO REGISTRIRALI - KAJ PA ZDAJ?

Srečno smo pripeljali našo znamko do registracije pri pristojnem Uradu. Najbrž obstaja kdo izmed vas, ki je za to opravilo najel zastopnika, spet drugi smo prišli do pravno zaščitene znamke brez njega/nje.

Več o tem

KDAJ NAJ SE LOTIM ZAŠČITE SVOJE INTELEKTUALNE LASTNINE?

Pred kakim mesecem dni sem na enem izmed dogodkov na temo inovativnosti govoril s podjetnikom (recimo mu Igor), ki mi je želel predstaviti svoj izum. Naprava naj bi bila (po njegovih besedah): "...rezultat kombinacije pridobljenega znanja, razvoja in izkušenj v zadnjih 3 letih na tem področju...".

Več o tem

5 RAZLOGOV ZAKAJ OPRAVITI POIZVEDBO PREDEN PRIJAVITE VAŠO ZNAMKO

Pred nekaj dnevi sem prejel klic s strani podjetnika, ki želi registrirati svojo blagovno znamko v Sloveniji. Omenil je, da je že bil tudi na (brezplačnem) svetovanju pri Uradu za intelektualno lastnino in se pozanimal o celotnem postopku (torej ga lahko smatram za relativno dobro osveščeno potencialno stranko:).

Več o tem

JE ZAŠČITA INDUSTRIJSKE LASTNINE ZA PODJETNIKA/CO SAMO NUJNO ZLO?

Tako je, prav ste prebrali! ZAKAJ? Komu namreč koristi registrirana znamka, model ali patent, če vaših pravic ne nameravate izkoriščati in uveljavljati? Najbrž koristi vsem, ki vašo intelektualno lastnino uporabljajo in tega (v taki ali drugačni obliki) ne plačajo, vi pa od tega nimate nič, razen stroškov pridobitve. Imam prav?

Več o tem

ZAŠČITA INTELEKTUALNE LASTNINE - STRAN VRŽEN DENAR?

rejšnji mesec sem prek spletne strani, ki pomaga podjetjem pri registraciji blagovne znamke, prejel (na videz) običajno povpraševanje s strani posameznika (recimo mu Matjaž), ki je želel zaščiti blagovno znamko. Po pogovoru s Matjažem sem ponovno začel razmišljati o strategiji intelektualne lastnine in kako se le-ta odraža pri odločitvah glede zaščite pravic industrijske lastnine.

Več o tem

PRENEHAJTE UPORABLJATI NAŠO BLAGOVNO ZNAMKO!

Najbrž ste že slišali s strani kakega kolega podjetnika ali podjetja, da je smiselno svojo blagovno znamko zaščititi oz. registrirati. Če takega nasveta (še) niste prejeli, si najprej preberite članek 4 opravila, ki jih mora poznati vsak podjetnik.

Več o tem

UNITARNI PATENT - VESTE KAJ VAS ČAKA?

Pred dobrim mesecem dni se je na Gospodarski zbornici Slovenije odvijala že druga konferenca, ki naj bi odkrila še zadnje detajle, kako naj bi celotna zadeva izgledala tistim, ki naj bi to opcijo uporabljali - mala podjetja, posamezniki, univerze itd.. Dogodek je bil namenjen (vsaj tako so napisali na vabilu) širši javnosti oz. tistim, ki jih tematika zanimala.

Več o tem

UPORABA ZNAMKE NA SOCIALNIH OMREŽJIH

Prvi in osnovni pogoj s katerim uporabo vaše blagovne znamke lahko (do določene mere) nadzirate je registrirana blagovna znamka. Brez te ne boste dosegli nič. No, če si lahko privoščite armado odvetnikov po celem svetu...ne, tudi takrat je možnost uspeha minimalna. Več o tem zakaj je pametno registrirati blagovno znamko sem že pisal.

Več o tem

Kontakt Za več informacij nam pišite spodaj


Your message has been sent. Thank you!

Kje želite zaščititi vašo znamko/model?

Slovenija<

EU

Druge države

S klikom na "Pošljite mi ponudbo" se strinjam, da IPRC lahko predložen e-poštni naslov vključi med seznam prejemnikov občasne e-pošte z uporabno vsebino glede zaščite blagovnih znamk. Razumem, da se lahko s tega seznama kadarkoli odjavim.

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.