LASTNIŠTVO VAŠE ZNAMKE - 3 VPRAŠANJA, KI SI JIH MORATE ZASTAVITI PRED ODDAJO PRIJAVE

Izbrali ste si ime za vašo znamko, identificirali relevantni seznam NICE razredov in se dogovorili z zastopnikom za ceno njegovih/njenih storitev. Ravnokar vam je poslal(a) pooblastilo za zastopanje pred relevantnim(i) Uradi za intelektualno lastnino (recimo jim Uradi) zato, da vas lahko zastopa. Pojavi se vam vprašanje: 

Bom lastnik registrirane znamke jaz osebno ali moje podjetje?

Ownership of TrademarkDanes večina Uradov ponuja možnost, da je lastnik znamke fizična ali pravna oseba (kar je definirano v lokalni zakonodaji). Pred odločitvijo glede tega, kdo bo lastnik vaše znamke (vi osebno ali podjetje) si je smiselno postaviti naslednja vprašanja:

 

1. Zakaj smo se sploh  odločili registrirati blagovno znamko?

Obstaja več razlogov, zakaj bi se nekdo lotil registracije svoje znamke. Kateri so ti razlogi si lahko ogledate v 8 razlogov za registracijo blagovne znamke. Če ste šele na začetku svoje poslovne poti in ste se odločili registrirati svojo znamko z namenom preprečitve, da vam le-to "ukradejo/kršijo", se boste najbrž nagibali v smer zaščite znamke na vas osebno (kot posameznik). 

Če imate podjetje že ustanovljeno in ste mogoče celo že nekaj časa na trgu ter si želite za vašo znamko (končno) tudi zaščIto za namen izkoriščanja prednosti, ki jih prinaša (poglejte si članek: Ne prodajaj svoje intelektualne lastnine (IL) - Raje jo licencirajpotem bo izbira za registracijo na ime pravne osebe bolj modra odločitev.

V vsakem primeru, lastništvo znamke lahko kadarkoli premaknete, a imejte v mislih, da nekateri Uradi za tako(e) akcijo(e) računajo dodatne pristojbine. 

2. Kaj nameravam početi z znamko, ko bo enkrat registrirana?

Težko vprašanje kajne? »Kako to mislite, kaj nameravam početi z njo (znamko)? Nameravam jo uporabljati!" je najpogosteje uporabljen odgovor. 

V praksi vam ustrezno lastništvo znamke prihrani čas in denar na dolgi rok, zlasti če vaš zastopnik(ica)/davčni svetovalec(ka)/računovodkinja ve s kakšnim namenom ste registrirali vašo znamko. Registracija znamke je lahko namreč bistveno več kot zgolj zaščita pred kopiranjem/krajo intelektualne lastnine, kar je prevladujoč (trenutni) pogled podjetnikov/lastnikov. 

3. Se strinjam z objavo mojih kontaktnih podatkov v javnosti?

Ko je znamka enkrat objavljena s strani pristojnega Urada, so znamke javno dostopne vsem na vpogled, z njimi pa tudi (vsaj) ime in kontaktni naslov lastnika. Tako da, če nameravate postati lastnik osebne blagovne znamke, bodite pripravljeni, da bosta vaše ime in naslov postala javno dostopni podatek.  S porastom zavajajočih računov (več o tem si preberite v Zavajajoči računi in kako jih prepoznati) lahko namreč pričakujete, da bo vaš domači poštni nabiralnik kmalu "bogatejši" za takšna pisma kmalu po objavi vaše znamke. 

 

Kontakt Za več informacij nam pišite spodaj


Your message has been sent. Thank you!

Kje želite zaščititi vašo znamko/model?

Slovenija

EU

Druge države

S klikom na "Pošljite mi ponudbo" se strinjam, da IPRC lahko): »namen nadaljnje komunikacije z mano«

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.