ZAVAJAJOČI RAČUNI IN KAKO JIH PREPOZNATI?


V zadnjem času opažam povečano aktivnost pošiljanja zavajajočih računov (tudi v Sloveniji), ki od prejemnika zahtevajo plačilo različnih pristojbin za objavo, registracijo in druge aktivnosti, ki se tičejo postopka registracije blagovne znamke, V ta namen sem se odločil zapisati krajši članek o tem, kako prepoznati, tak zavajajoč dokument.

 

Pristojni Urad NIKOLI ne izstavlja računov

V kolikor ste tak dokument prejeli, ste najverjetneje vaše pristojbine (že) poravnali oz. jih je v vašem imenu poravnal vaš zastopnik. V vsakem primeru si zapomnite, da pristojni uradi NE IZSTAVLJAJO RAČUNOV za omenjene pristojbine. Najverjetneje ste ponudbo prejeli zaradi objave vaše znamke v glasilu BIL (v primeru prijave slovenske znamke) in vključuje tudi podatke o imetniku ali pa je bila le-ta objavljena na portalu Evropskega Urada za intelektualno lastnino (EUIPO).
 

Ponudba vsebuje sumljive podatke

Če boste podrobno pogledali vaš prejet račun, boste ugotovili, da pravzaprav to sploh ni račun, temveč ponudba. V večini primerov je vključen drobni tisk, kjer je obrazloženo, da gre za ponudbo. Nadalje, če se že usedete za računalnik oz. odprete vašo spletno banko, da bi plačali ponudbo, boste ugotovili, da je sredstva potrebno plačati na tuj račun, ki je (mimogrede) registriran v državi, ki z vašo prijavo nima nobene povezave.
 

Pokličite vašega zastopnika

Če ste se ob prijavi vaše blagovne znamke obrnili na zastopnika za blagovne znamke, smo vam tovrstne informacije najbrž že posredovali in vas na to opozorili ob objavi vaše znamke. Če pa ste prijavo vaše znamke oddali sami, pa sedaj tudi veste kako postopati.

V vsakem primeru predlagam, da nikakor ne plačujete teh zavajajočih ponudb.

 

Kontakt Za več informacij nam pišite spodaj


Your message has been sent. Thank you!

Kje želite zaščititi vašo znamko/model?

Slovenija

EU

Druge države

S klikom na "Pošljite mi ponudbo" se strinjam, da IPRC lahko): »namen nadaljnje komunikacije z mano«

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.