Blog

 

 

OHRANITE SVOJO ZNAMKO VARNO

Blagovna znamka ni samo ime ali logotip; je temelj vaše identitete, vrednot in ugleda na trgu. Zato je izjemno pomembno, da podjetja ne le registrirajo svojih blagovnih znamk, ampak tudi redno spremljajo stanje teh registracij.

Več o tem

Razkrivanje simbioze blagovnih znamk in imen domen

V tem članku si pogledamo prednosti in slabosti blagovnih znamk in domen, ter kako so med seboj povezane.

Več o tem

MODELI - POGOSTO PREZRTA PRAVICA INDUSTRIJSKE LASTNINE

V članku naslovimo prednosti pogosto prezrte pravice industrijske lastnine - modele/dizajne

Več o tem

UNITARNI PATENT JE TU- JE TO PREDNOST ALI SLABOST?

V tem članku si bomo pogledali prednosti in slabosti uvedbe Unitarnega patenta (UP) in enotnega patentnega sodišča (UPC).

Več o tem

UGOVOR ZOPER VAŠO EU ZNAMKO

V tem članku si bomo pogledali postopke ugovora z blagovnimi znamkami EU in raziskali, kako lahko krmarite skozi ta postopek, da zaščitite identiteto svoje blagovne znamke.

Več o tem

ZAKAJ VI (ALI VAŠI ZAPOSLENI) PREDSTAVLJATE NAJVEČJO NEVARNOST INTELEKTUALNI LASTNINI PODJETJA?

Izobraževanje na področju intelektualne lastnine je ključ do uspeha vsakega podjetja. V članku si poglejte zakaj.

Več o tem

4 RAZLOGI ZA MONITORING ZNAMKE

V tem članku izveste 4 razloge, zakaj je smiselno za vašo registrirano znamko izvajati monitoring znamke.

Več o tem

VPIŠITE VAŠO ZNAMKO V AMAZON BRAND SERVICES

V tem članku izveste kaj so vstopni (in drugi) pogoji, ko se lotite upravljanja lastne blagovne znamke na Amazon-u.

Več o tem

LASTNIŠTVO VAŠE ZNAMKE - 3 VPRAŠANJA, KI SI JIH MORATE ZASTAVITI PRED ODDAJO PRIJAVE

V tem članku si pogledamo 3 relevantna vprašanja, ki si naj bi jih lastnik znamke postavil pred odločitvijo glede lastništva svoje znamke. 

Več o tem

NE PRODAJAJ SVOJE INTELEKTUALNE LASTNINE (IL) - RAJE JO LICENCIRAJ

Članek govori o različnih oblikah licenciranja in alternativah prodaji tvoje intelektualne lastnine.

Več o tem

ZNAMKO SMO REGISTRIRALI - KAJ PA ZDAJ?

Srečno smo pripeljali našo znamko do registracije pri pristojnem Uradu. Najbrž obstaja kdo izmed vas, ki je za to opravilo najel zastopnika, spet drugi smo prišli do pravno zaščitene znamke brez njega/nje.

Več o tem

KDAJ NAJ SE LOTIM ZAŠČITE SVOJE INTELEKTUALNE LASTNINE?

Pred kakim mesecem dni sem na enem izmed dogodkov na temo inovativnosti govoril s podjetnikom (recimo mu Igor), ki mi je želel predstaviti svoj izum. Naprava naj bi bila (po njegovih besedah): "...rezultat kombinacije pridobljenega znanja, razvoja in izkušenj v zadnjih 3 letih na tem področju...".

Več o tem

4 RAZLOGI ZAKAJ OPRAVITI POIZVEDBO PREDEN PRIJAVITE VAŠO ZNAMKO

Pred nekaj dnevi sem prejel klic s strani podjetnika, ki želi registrirati svojo blagovno znamko v Sloveniji. Omenil je, da je že bil tudi na (brezplačnem) svetovanju pri Uradu za intelektualno lastnino in se pozanimal o celotnem postopku (torej ga lahko smatram za relativno dobro osveščeno potencialno stranko:).

Več o tem

JE ZAŠČITA INDUSTRIJSKE LASTNINE ZA PODJETNIKA/CO SAMO NUJNO ZLO?

Tako je, prav ste prebrali! ZAKAJ? Komu namreč koristi registrirana znamka, model ali patent, če vaših pravic ne nameravate izkoriščati in uveljavljati? Najbrž koristi vsem, ki vašo intelektualno lastnino uporabljajo in tega (v taki ali drugačni obliki) ne plačajo, vi pa od tega nimate nič, razen stroškov pridobitve. Imam prav?

Več o tem

ZAŠČITA INTELEKTUALNE LASTNINE - STRAN VRŽEN DENAR?

rejšnji mesec sem prek spletne strani, ki pomaga podjetjem pri registraciji blagovne znamke, prejel (na videz) običajno povpraševanje s strani posameznika (recimo mu Matjaž), ki je želel zaščiti blagovno znamko. Po pogovoru s Matjažem sem ponovno začel razmišljati o strategiji intelektualne lastnine in kako se le-ta odraža pri odločitvah glede zaščite pravic industrijske lastnine.

Več o tem

PRENEHAJTE UPORABLJATI NAŠO BLAGOVNO ZNAMKO!

Najbrž ste že slišali s strani kakega kolega podjetnika ali podjetja, da je smiselno svojo blagovno znamko zaščititi oz. registrirati. Če takega nasveta (še) niste prejeli, si najprej preberite članek 4 opravila, ki jih mora poznati vsak podjetnik.

Več o tem

UNITARNI PATENT - VESTE KAJ VAS ČAKA?

Prejšnji teden se je na Gospodarski zbornici Slovenije odvijala že tretja konferenca, ki naj bi odkrila še zadnje detajle, kako naj bi celotna zadeva izgledala tistim, ki naj bi to opcijo uporabljali - mala podjetja, posamezniki, univerze itd.. Dogodek je bil namenjen (vsaj tako so napisali na vabilu) širši javnosti oz. tistim, ki jih tematika zanima.

Več o tem

UPORABA ZNAMKE NA SOCIALNIH OMREŽJIH

Prvi in osnovni pogoj s katerim uporabo vaše blagovne znamke lahko (do določene mere) nadzirate je registrirana blagovna znamka. Brez te ne boste dosegli nič. No, če si lahko privoščite armado odvetnikov po celem svetu...ne, tudi takrat je možnost uspeha minimalna. Več o tem zakaj je pametno registrirati blagovno znamko sem že pisal.

Več o tem

BESEDNA ALI FIGURATIVNA ZNAMKA?

Glede na izkušnje lahko rečem, da sta največkrat uporabljeni obliki zaščite znamk ravno besedna in figurativna. Pa ste vedeli, da je kot znamko mogoče zaščititi tudi tridimenzionalne znamke, znamke vonja in okusa itd.? Več o tem si lahko preberete v članku o tem, kako delimo blagovne znamke.

Več o tem

ZAVAJAJOČI RAČUNI IN KAKO JIH PREPOZNATI?

V zadnjem času opažam povečano aktivnost pošiljanja zavajajočih računov (tudi v Sloveniji), ki od prejemnika zahtevajo plačilo različnih pristojbin za objavo, registracijo in druge aktivnosti, ki se tičejo postopka registracije blagovne znamke, V ta namen sem se odločil zapisati krajši članek o tem, kako prepoznati, tak zavajajoč dokument.

Več o tem

Kontakt Za več informacij nam pišite spodaj


Your message has been sent. Thank you!

Kje želite zaščititi vašo znamko/model?

Slovenija

EU

Druge države

S klikom na "Pošljite mi ponudbo" se strinjam, da IPRC lahko): »namen nadaljnje komunikacije z mano«

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.